معرفی مشاهیر و بزرگان

ساخت وبلاگ

با توجه به استفاده‌ی گسترده‌ی افراد از تلفن همراه شرکت‌ها و برندهای مختلفی انواع گوناگونی از تلفن‌های همراه را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. در این میان محافظت از گوشی‌ها به دلیل قیمت بالای تلفن‌های همراه یک دغدغه‌ی اصلی در بین کاربران بوده است. به گونه‌ایی که شرکت‌های مختلفی قاب و محافظ های متنوعی با ویژگی‌های مختلف برای محافظت از انواع گوشی‌ها را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. قاب‌ها با طرح و رنگ‌های مختلف متناسب با نیاز و انواع سلیقه‌ها طراحی شده‌اند. خرید یک قاب با طراحی و رنگ زیبا علاوه بر محافظت جذابیت تلفن همراه شما را دوچندان می‌کند. همچنین گوشی شما را در برابر ضربه، افتادن، خش و ... محافظت می‌کند و خیال شما را از بابت آسیب دیدن گوشی آسوده می‌کند. ما رد این مقاله سعی داریم قاب گوشی سامسونگ A10 را معرفی کنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

قاب سامسونگ A10 با طراحی شفاف

یکی از ویژگی‌های گوشی سامسونگ A10 که باعث نگرانی کاربران آن شده است بدنه‌ی پلاستیکی این تلفن همراه است به همین دلیل استفاده از یک قاب با کیفیت و در حین حال زیبا یک مسئله‌ی اصلی است. قاب‌های متنوعی متناسب با انواع سلیقه‌ها به بازار عرضه شده‌اند. خرید یک قاب مناسب از گوشی شما در برابر انواع حوادث ناگهانی محافظت می‌کند. یکی از قاب‌های بسیار شیک تولید شده در این شرکت دارای طراحی شفافی است که با الگوی منشوری منحصر به فرد یک نور کاملا جدید را برای شما به نمایش می‌گذارد. این قاب با طراحی بی نظیر در عین بزرگ نمایی رنگ دستگاه شما را در جهات مختلف منعکس می‌کند. قاب‌های طرح دار با تنوع رنگی بالا و قاب فانتزی نیز از دیگر قاب‌های تولید شده برای این گوشی هستند. در هنگام خرید قاب دقت کنید که قاب خریداری شده دسترسی شما را به پورت‌ها و دکمه‌ها محدود نکند.

درجه‌بندی پوشش قاب گلکسی A10 دارای یک لایه‌ی محافظتی اضافی است. که باعث امنیت بالای گوشی شما در برابر انواع ضربه‌ها، خش و شوک‌های ناگهانی می‌شود. همچنین پوشش نازک و سبک آن باعث راحتی در استفاده و خوش دست بودن این قاب شده است.

قاب ژله‌ایی سامسونگ A10

یکی دیگر از قاب‌های تولید شده برای گوشی گلکسی A10 قاب ژله‌ایی می‌باشد. این نوع قاب دارای انعطاف بسیار بالایی است و به راحتی از بدنه‌ی تلفن همراه در برابر هر آسیب و صدمه‌ی احتمالی محافظت می‌کند. قاب گوشی a10 فانتزی متناسب با سلیقه‌ی افراد در طرح و رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است. همچنین به دلیل استفاده‌ی راحت و قرادادن و  برداشتن این قاب به سادگی طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

قاب سیلیکونی سامسونگ A10

یکی دیگر از قاب‌های تولید شده قاب سیلیکونی سامسونگ A10 است جنس این قاب میکروفایبر می‌باشد که بسیار با کیفیت است و از گوشی شما در برابر انواع ضربه‌ها محافظت می‌کند. جنس این قاب هم نرم می‌باشد و در انواع و رنگ‌های مختلفی متناسب با سلیقه‌ی افراد به بازار عرضه می‌شود.

 

معرفی مشاهیر و بزرگان...
ما را در سایت معرفی مشاهیر و بزرگان دنبال می کنید

برچسب : قاب گوشی سامسونگ A10, نویسنده : محمد سلحشوری intec بازدید : 271 تاريخ : 28 اسفند 1398 ساعت: 15:3

طلا یک عنصر شیمیایی با نماد Au (از لاتین: aurum) در طلامگ مجله طلا در مورد طلا بسیار صحبت کردیم. و عدد اتمی 79 است و آن را به یکی از بالاترین عناصر عدد اتمی تبدیل می کند که به طور طبیعی رخ می دهد. در خالص ترین شکل آن ، فلزی روشن ، کمی قرمز مایل به زرد ، متراکم ، نرم ، نرم و قابل انعطاف است. از نظر شیمیایی ، طلا یک فلز انتقالی و یک عنصر گروه 11 است. این ماده یکی از کمترین واکنش پذیری عناصر شیمیایی است و در شرایط استاندارد جامد است. طلا غالباً به صورت عناصر آزاد (بومی) به صورت نگت ها یا دانه ها ، در سنگ ها ، رگه ها و رسوبات آبرفتی رخ می دهد. در یک سری محلول جامد با عنصر بومی نقره (به عنوان الکتروم) رخ می دهد و همچنین به طور طبیعی با مس و پالادیوم آلیاژ می شود. معمولاً در مواد معدنی به عنوان ترکیبات طلا ، غالباً با تلوریم (تلوریدهای طلا) رخ می دهد.

عیار طلا

طلا در برابر اکثر اسیدها مقاوم است ، اگرچه در آبزیانا ، ترکیبی از اسید نیتریک و اسید هیدروکلریک حل می شود ، که یک آنیون تتراکلروورات محلول است. طلا در اسید نیتریک نامحلول است و فلزات نقره و پایه را حل می کند ، خاصیتی که مدت هاست برای پالایش طلا و تأیید حضور طلا در اشیاء فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و اصطلاح آزمایش اسید را به وجود می آورد. عیار طلا همچنین در محلولهای قلیایی سیانید که در معدن و آبکاری استفاده می شود ، حل می شود. طلا در جیوه حل می شود و آلیاژهای آمالگام را تشکیل می دهد ، اما این یک واکنش شیمیایی نیست. فرق طلای نو با طلای دست دوم در چیست.

عنصر طلا

یک عنصر نسبتاً نادر ، [5] [6] طلا یک فلز گرانبها است که در طول تاریخ ثبت شده از سکه ، جواهرات و سایر هنرها استفاده شده است. در گذشته ، استاندارد طلا اغلب به عنوان یک سیاست پولی اجرا می شد ، اما سکه های طلا در دهه 1930 به عنوان ارز در گردش متوقف می شدند و استاندارد جهانی طلا پس از 1971 برای سیستم ارزی فیات کنار گذاشته شد.

ذخایر طلا

از سال 2015 ، در کل 186،700 تن طلا بالاتر از سطح زمین وجود دارد. [7] مصرف جهانی طلا تولید شده جدید حدود 50٪ در جواهرات ، 40٪ در سرمایه گذاری و 10٪ در صنعت است. [8] قابلیت انعطاف پذیری بالا ، قابلیت انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر خوردگی و سایر واکنش های شیمیایی و هدایت الکتریسیته منجر به ادامه استفاده آن در اتصالات الکتریکی مقاوم در برابر خوردگی در انواع دستگاه های رایانه ای (اصلی ترین کاربرد صنعتی آن) شده است. همچنین از طلا در محافظ مادون قرمز ، تولید شیشه های رنگی ، برگ زرد و ترمیم دندان استفاده می شود. برخی از نمک های طلای هنوز به عنوان ضد التهاب در پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. از سال 2017 ، بزرگترین تولیدکننده طلای جهان تا کنون چین با 440 تن در سال بود

 

معرفی مشاهیر و بزرگان...
ما را در سایت معرفی مشاهیر و بزرگان دنبال می کنید

برچسب : طلا چیست, نویسنده : محمد سلحشوری intec بازدید : 269 تاريخ : شنبه 3 اسفند 1398 ساعت: 15:59

آیا تا به حال فکر کرده اید که چاپ دیجیتال چه مزایایی نسبت به روشهای چاپ سنتی دارد؟ در این پست تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست را توضیح می دهیم، و در ادامه ۵ مزیت برتر  چاپ دیجیتال را نشان می دهیم که می تواند به نفع شما و کسب و کار شما باشد. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست در چیست؟

چاپ افست – یا چاپ لیتوگرافی – حکاکی یک صفحه فلزی با مواد چاپ است که بعداً با جوهر روی یک پتوی لاستیکی یا غلطک ها منتقل می شود تا روی محیط گیرنده ، معمولاً کاغذ چاپ شود. از طرف دیگر ، چاپ دیجیتال ، مواد را مستقیماً روی کاغذ چاپ می کند ، و روند انتقال صفحه را کاملاً پرش می کند.

 

۵ مزیت برتر چاپ دیجیتال چیست؟

 ۱- چاپ سریع

با توجه به اینکه چاپ دیجیتال نیاز به راه اندازی و اقدامات قبل از چاپ ندارد ،زمان آن تا حد زیادی کاهش می یابد.بنابراین شما باید ضرب العجل زمانی خودتان را به دقت مورد نظر قرار دهید. اگر فرصت شما کم است و زمان شما در حال تمام شدن است چاپ دیجیتال می تواند بهترین انتخاب شما باشد و همیشه یک ارائه دهنده خدمات قابل اطمینان مانند ID دیجیتال را انتخاب کنید .

۲- مقرون به صرفه

چاپ دیجیتال هیچ هزینه اضافی را که برای ایجاد صفحات مخصوص چاپ لازم است،متحمل نمی شود. این بدان معنی است که چاپ دیجیتال راه حل چاپی مقرون به صرفه تر ، به ویژه برای چاپ های با تیراژ کم می باشد.

۳- قابل تنظیم

یکی دیگر از توانایی های بزرگ چاپ دیجیتال این است که به سادگی می تواند متن , تصاویر و رنگ های پروژه طراحی را در طول روند چاپ سفارشی کند بدون اینکه بطور قابل توجهی زمان چاپ را کندتر نماید. اگر نیاز دارید که قسمت های مختلف نسخه چاپی را مثلا برای کمپین های بازاریابی آنلاین مختلف سفارشی سازی کنید دستگاه های چاپگر با داده های متغیر بهترین گزینه از نظر سرعت و قیمت گذاری هستند .

۴- با کیفیت بالا

توانایی پردازش مایع (LEP) با استفاده از روش HP Indigo ، نتایجی میدهد که از کیفیت ارائه شده با روشهای چاپ سنتی بالاتر است. یکی از مزایای کلیدی چاپگر دیجیتال  دقت کار چاپی است که انجام می دهد. نمونه های بسیار دقیق و مفصل می تواند باعث شود که کار چاپی شما سریع و با کیفیت باشد و شما را قادر می سازد یک نمونه از کاری که دقیقا در نسخه نهایی چاپ می کنید را در دست خودتان داشته باشید .

۵- همه کاره

چاپگرهای HP Indigo از رسانه گسترده ای برخوردار هستند و امکان چاپ روی بیش از ۳۰۰۰ بستر معتبر از جمله مصنوعی ، تاریکی و فلزی را فراهم می آورد. این بدان معناست که مهم نیست که خواسته های شما ، ساده و پیچیده باشد ، چاپ دیجیتال HP Indigo بهترین راه حل برای شماست.

منبع : چاپ دیجیتال پایتخت

معرفی مشاهیر و بزرگان...
ما را در سایت معرفی مشاهیر و بزرگان دنبال می کنید

برچسب : مزایای چاپ دیجیتال,مزیت برتر چاپ دیجیتال,مزیت چاپ دیجیتال,چاپ دیجیتال,چاپ فوری,چاپ دیجیتال پایتخت, نویسنده : محمد سلحشوری intec بازدید : 272 تاريخ : جمعه 2 اسفند 1398 ساعت: 15:20

خبرنامه